Gylne tider

Med et minne om storhetstiden – da alt fra askebeger til bestikk var merket med NVEs logo – ønsker Museumsordningen velkommen til en ny uke.

 

5 kommentarer om “Gylne tider

  1. Hei – kan noen hjelpe meg !?

    Jeg ønsker meg 1 teskje med NVE-logoen, til å ha i kaffeglasset mitt når jeg er på befaringer og tur ! (Gir en god tilhørighetsfølelse).

    Ta kontakt med Einar Lyche NVE/RM, tlf. 72 89 65 90

    1. Vanskelig å love noe 100% sikkert, men jeg kan forhøre meg litt på bruket her om en slik teskje er mulig å oppdrive. Tar i så fall kontakt.
      Henning.

  2. Veldig artig. Sjølv har eg ein tallerk pluss kniv og gaffel i kjøkkenskapet heima, som vi fekk på Kraftreisen i fjor. Men tør ikkje ta det i bruk…

    1. Ja, jeg fikk samme pakke i Glomfjord. Det tas i bruk når det med jevne mellomrom byr seg fine anledninger som kvalifiserer til bruk av denslags standsmessig bestikk.

Gi en tilbakemelding

