Flere bilder fra MO sin tur til Nidelva

Hei! Henger meg på Dag Endre og legger ut flere bilder fra MO sin høsttur til Nidelva. Har plukket ut litt av vært. Tusen takk for en strålende tur.

This slideshow requires JavaScript.

En kommentar om “Flere bilder fra MO sin tur til Nidelva

  1. Hei Ingvild!
    Takk for fine bilder fra deg! Jeg begynte plutselig å tenke på om vi har lov til å legge ut bilder av turbin-/generatorhaller, men det var jo ikke snakk om å være forsiktig da vi fotograferte? Litt ømtålig, det der, men jeg tror vel at det er ok. Jeg digger det bildet av murene ved Nidelven, sett med en forgrunn av disse rosa blomstene (som jeg har i hagen, men ikke husker hva heter.) Det motivet hadde jeg på eget kamera, også! Bildet av oss rundt bordet på Havfruen; kunne du sende det til meg for egen moro skyld? Som fotograferende får man alltid få bilder der man selv er med.

    Takk for turen, også. Det ble virkelig en fin tur – jeg merker at jeg sitter og sutter litt på ”karamellen” enda! Men nå er det viktig å få Linjer i landskapet videre, og jeg har nå klart å få oppmerksomhet hos Tromsø museum, som vil ta det opp i utstillingskomiteen sin. Og så skal jeg reklamere for den så godt jeg kan på museumsmøtet. Jeg sender bilder av oppsettet til egen mailadresse, da kommer den opp på iPad’en og er lett å vise frem.

    Jeg kommer straks tilbake med forslag om møtedager i høst, og så ser vi hva som passer dere. Jeg vet at DE skal ha to ukers ferie, så det blir vel ikke med det samme. Men planleggingen må vi starte med.

    Ha en fin dag!
    Hilsen Tove

    Fra: NVE Museumsordningen [mailto:comment-reply@wordpress.com]
    Sendt: 10. september 2012 14:24
    Til: Nedrelid Tove
    Emne: [Nytt innlegg] Flere bilde fra MO tur til Nidelva

    Ingvild posted: «Hei! Henger meg på Dag Endre og legger ut flere bilder fra MO sin høsttur til Nidelva. Har plukket ut litt av vært. Tusen takk for en strålende tur. [slideshow]«

Gi en tilbakemelding

